nov
19

Elment Tóbi a tengerimalac

Címkék: emlékek | Szerző: flexsnake | 7:44 pm

Túl emberi voltál állatnak.

Ma 2010.11.19-én délután 5óra tájban elmentél. Siettem haza, de sajnos már csak a tested találtam.

Emlékszem mikor hozzám kerültél napokig játszottuk az éjszaka kirágod magad a kosárból, nappal befoltozom játékot. Te győztél. Szabadon éltél a konyhában Reggel egy kört futottál vidáman, majd a korral ez elmaradt. Unalmadban utánoztad az ablak mellett csiripelő madarat, amivel dbbenetet váltottál ki a hallgatókban. Te voltál a cégér, a kedves állat aki várt mikor hazaértem, ugrott a fűbe amit zacskóban hoztam.

Eltört a lapát amivel sírod kiástam, körömmel a zuhogó esőben folytattam, akkor én is olyan voltam mint te, nem adtam fel egy percig sem.

Most már nem fáj semmi, tudom. Hiányzol!

"Jó barát ki erre jársz
Itt egy szomorú emléket találsz
Kicsiny lánykát őriz-e föld
Csendben idézi fel őt"

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://flexsnake.blog.hu/api/trackback/id/tr302459967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myno0510 2010.11.26. 11:44:47

Nagyon sokat hallottam rólad. Láttam rólad képeket, videót. Igazi kis tünemény voltál. 2010. október 15-én találkoztunk először, végre megismerhettük egymást. 2 nap múlva úgy köszöntem el, hogy legközelebb találkozunk. Sajnos elkéstem. Nagyon fogsz hiányozni kicsi tobi. :(

mangled (törölt) 2010.12.11. 00:25:19

Jajj, te szegény! Iszonyúan az ember szívéhez tudnak nőni és nagyon fáj amikor elmennek. Kitartás!
süti beállítások módosítása