máj
18
 A film, zene letöltése saját felhasználásra nem büntetendő cselekmény még akkor sem ha a tartalom feltöltője nem rendelkezett a megosztáshoz szükséges jogokkal!
 Mivel működik a félretájékoztatás az oldalon ezért itt szépen leírom hogyan lehet az oldalra feltöltött zenéket lementeni, amik egyébként hallgatás közben egyébként is letöltésre kerülnek a felhasználó gépének átmeneti gyorsítótárába.
 A momu warez:
 Egyébként a momu.hu rendesen átment warezba mivel engedélyük nincs az oldal zenemegosztóként szükséges működéséhez, hétköznap este 6-tól reggel nyolcig valamint hétvégenként érhető el a zene rész.

A letöltés menete:
 Mivel firefoxot használunk, aki nem az telepítse most: http://www.mozilla-europe.org/hu ,
ezért egy kiterjesztést telepítünk alá aminek a neve Download Helper : http://www.downloadhelper.net .
 Ha nemtalálnád, az oldal közepe felé van egy Install the extension ! link, erre kell kattintani.
Majd újraindítjuk a firefoxot és felül a cimsorban megjelenik az ikonja.Mikor zenét hallgatunk a momun vagy mondjuk videot a youtuben ez az ikon el kezd forogni, rákattintva már menthetjük is le az adatfolyamot ami ugye momunál egy mp3 youtube-nél pedig egy flv videó.
 Az egész nagyon egyszerű, ha valaki elakadna valahol, írjon kommentet.

A bejegyzés trackback címe:

https://flexsnake.blog.hu/api/trackback/id/tr53475080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gering73 2008.05.20. 03:58:21

Hello Flexsnake!Én I.E-t használok,és úgy szoktam,hogy egyszerüen áthúzom az átmeneti tárból a zene mappámba,és kész.Akik esetleg nem tudnák,hogy a Momunál hogy müködik,és ahogy észrevettem van egy-két emberke akinek fogalma sincs,leírom:Mihelyt a sötétkék csík,ami a százalékot mutatja,végigmegy,már ott is van a zene az átmeneti tárba(eszközök-internetbeállítások-ideiglenes fájloknál beállítások-fájlok megtekintése).Itt legalul lehet megtalálni,és innen csak át kell húzni oda,ahol a zenék vannak.Ennyi.Leírtam volna a Momun is,de egyből törölték volna.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.05.21. 05:50:18

Azért firefoxnál egyszerűbb :D

misi555 2008.07.06. 22:41:30

el akadtam a fire fox letöltésénél a fire foxot letöltöttem de nekem nem jön elö az az ikon amikor akarok tölteni a momu-rol neharagudj segitenél hogy mit tegyek elöre is köszi

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.07.07. 20:50:05

a firefox után a download helper dolgot letöltöd firefoxal odalépsz és katt az instalra, ujrainditod a firefoxot és ott az ikon fent :)

choraee 2008.07.13. 17:57:04

akkor innen hogyan tovább?:))..................nem tudok a momu.hu felmenni:)))))))).............biztosan hülye vagyok hozzá!!!:))))))))) puszi nektek,és köszönöm a segitséget előre is!

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.07.13. 19:37:34

Most sehogy mert nincs momu, helyette valami szar szexes izé van...

rockina 2008.08.05. 19:36:58

Kár,pedig jó volt a MOMU zene!

Bíborköd 2008.08.09. 15:22:10

Én semmi jónak nem vagyok az elrontója, de ez a VIP SEX a MOMU helyett, totál kiábrándító :S Most próbálom magamnak elérhetővé tenni a régi momu-t mert egy rahedli jó zenét gyűjtöttem oda :) Köszi aki kiírta h hogyan lehet elérni, bár én nem vagyok egy számítógépes mágus lehet h nem fog sikerülni :) , de azért próbálkozom :)

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.08.10. 10:18:30

Igazából el lehet érni a zenéket csak tudni kellene a számot ami alatt tárolva van.Amugy meg rengeteg mp3as oldal van. majd gyüjtök párat.
süti beállítások módosítása