már
17
 Nem vagyok jogosúlt egészségügyi ellátásra, azért nem mert nem vagyok fixen bejelentve.Hogyan kell ezt megoldani jan 1-től?Érdekessen :(
 Ma bementem az apeh-hez hogy befizessem a tb-met mit sok szerencsétlen sorsú társam is.Pénteken a biztonsági őr szerint csak csekket adnak és kész(!) akcióval ügyfélogadás hiányában jöttem el.Csekket ugye nem kaptam.
 Szóval ma nyitásra ott voltam, sorszám meg egy óra várakozás majd az ablaknál megmondja a csaj hogy ő adja a csekket de írjak 2 példányos igénylési lapot azt most ad.Kérdezem akkor megin sorszámozzak és egy óra várakodás?A válasz: igen X ablakhoz vegyek sorszámot.
Kitöltötem a két lapot ami tele volt idiótán feltett kérdéssel, na mindegy.Jön a sorszámom félóra mulva, ablakhóz megyek, a csaj egyből: -ez nem az én dolgom, ezzel én nem foglalkozom!3as ablakhóz mennyek a sorszámomat átküldi!(Basznád teherbe a kurva anyád ha olvasod!) Mégegy óra várakozás közben másik sorszámot is kértem hátha azzal elöbb szólitanak, 13 ügyfél elöttem... Na az egyóra kukkolás mikor írja ki a tábla hogy én jövök a szopásban...A csaj az ablaknál kiselőadást tart hogy hogyan kell csalni a TB-vel(!) ha nem január 1et irok igénylés napjának akkor ugye csak az ehavitól kell fizetni deha lebukok megszoptam és ezt az apehnél az ügyfeles mondja!Na elveszi a lapokat és még mindig nem kapok csekket ugyanis ő azt nem, ad azt majd a 4. csaj a következő ablaknál.Na itt eldurrant az agyam és erőteljesebb hangon megkérdeztem hogy hány órát és hány ablakot kell még megjárnom egy telibebaszott csekkért?!! Azt mondja átírányítja a számot és rögtön én jövök a következő után(gondolom észre vette nemjó ideges ügyfelet szopatni pláne ha az illetőnek az oldalán fegyver lóg).Na mindjárt én is jöttem és kaptam 3 csekket hogy visszamenőleg is fizesem ki összesen 13050ft és pénztár az nincs az apehnél, postára kell szaladgálni! Ok, postán sorbanállás, fizetés.

 Mi a kurva anyjukért rakják az apeh-hez a TB fizetést?Miért nem alkalmas erre a TB hivatala ahol nem kell ezer embert fogadni?Talán az ő képességüket meghaladja az egy darabb bélyegző rányomása papírra és a 3darab előre kinyomtatott csekk kiadása?Miért veszi ez igénybe az egész délelöttömet, és miért nem lehet a 15ablakbol 15 nyitva?Miért csak 8?Kedves apeh, kapd be a faszom!Te is kinyalhatod a seggem aki kitaláltad ezt a rendszert!

A bejegyzés trackback címe:

https://flexsnake.blog.hu/api/trackback/id/tr29384446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2008.03.20. 11:16:49

Ez már meg sem lep.
Ilyen és még ilyenebb lesz a rendszer.
Ködzönd meg kormányunknak, h a bürökráciát még több esetre még inkább kiterjesztik. Egyre több az adminisztráció, sorállás meg mindig volt.

Nem tudom, elgépelés-e, de helyesírás: ÁRU, MÚLVA ÉRDEKESEN, JOGOSULT. (Az áru a homáros kommentből jött)
Az APEH meg mozaik (vagy milyen) szó, úgy mint a BKV , TB meg még pár dolog.

Ja, szerintük én se voltam jogosult. Kiderült, h hibát az okozta, h az egyetem Tamásnak jelentett le.
A TB-nél ez hobás adat volt. Még az is kiderült, h a TAJ-számomat se kell lecserélni.
süti beállítások módosítása