dec
17

Joey-szórakoztató ipar

Címkék: filmkritika | Szerző: flexsnake | 6:33 am


Na történt a minap hogy az írók sztrájkja miatt kifogytam a sorozatokból, nem volt már film sem amit nézhetnék.Na gondoltam egyet és próbaképpen megnéztem egy részt a Joey címü vigjátéksorozatból.Bár ne tettem volna, azóta ugyanis már egy teljes szezonyit megnéztem belőle :D Azthiszem elmondható hogy képes szórakoztatni ez a sorozat.Bár azt hittem hogy a rém rendes család után már nemlesz sorozat ami valoban kacagtató lesz.A jóbarátok egykori müszínésze egy olyan családmodelben nevetet ami bár meglehetősen különös de korántsem lehetetlen.A szereplők mindegyikének nagyobb szerepe van mint általában egy sorozatban, éppen ezért mintha egyszere több információt is zuditana a nézőkre.Itt is elmondható hogy a sokak álltal utált magyar szinkron, olyan dolgokat is visszaad ami kizárólag nekünk érthető, illetve az eredetiben valami angolnyelvü poén kikerülésére szolgál.Összeségében egy rendkívül szórakoztató soprozat azoknak is akiknek a jóbarátok nemigazán volt kedvence.

A bejegyzés trackback címe:

https://flexsnake.blog.hu/api/trackback/id/tr30266505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blasi2 2008.01.01. 21:26:55

először is:), láttam mind az össszes részt belőle, nekem is tetszet, kár ,hogy nem lessz több évad

másrészt meg már azt se tom mit akartam mert olyan kibasszott mértékben felbaszott ez az elbaszott geciis szar regisztráció h nagyon, 1 hete próbáltam regelni 20adjára sikerült, de baszott emailt küldeni, most megint .... ez a szar nem írja ki ha szar a felhasználónév...,ááá minek verd szét a gépet...., mostmár a 2odik emailcímmel 1 szar névvel sikerült végre regelnem, nahszóval, bocs az értelmetlen hszért...

blasi2 2008.01.01. 21:30:45

irtam 1 kedves hszt, az elöbb felhúzott 1 kicsit a regisztráció...

"Megjegyzésed csak előzetes moderációt követően fog megjelenni. " ezt olvasva valszeg meg se fog jelenni....

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.01.02. 16:19:07

de megjelenik csak elfelejtettem engedélyezni :D Az előzetes modot azért csak nem kapcwsolom ki, végülis valamilyen szinten ne hányják tele spammal a blogom :D

blasi2 2008.01.03. 19:24:27

ilyen szinten ok, csak azthittem már írni sem fogok tudni ide:D, de majd flenézegetek ide ,majd kommentezek ha van hozzászólnivalóm:D
süti beállítások módosítása